På plats..

Igår flyttade jag in i en etta i Aspudden.:) Mamma, pappa, jag och en GPS åkte några felturer innan vi var på plats.. Der slog oss att jag alltid flyttar, eller ofta i alla fall. Till Linköping, tre gånger i Linköping, till Spanien, tre gånger i Spanien, till Linköping och nu till Stockholm. Börjar vänja mig vid lådorna hehe.

Lägenheten får jag hyra i andrahand till och med April. Den är liten men ändå större än min förra, har ingen ugn men detta vägs upp med diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare i lägenheten. Utanför finns en mysig park och det ligger nära tunnelbanan. Hann packa upp kläder och sånt igår och idag tänkte jag ta tag i alla lådor med saker i.

Först blir det läsning och opponering. Imorgon väntar nämligen förslutseminarium nr 2 i Linkan. Tar tåget härifrån imorrnbitti och hoppas att det inte ska vara försenat!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Marielle

Fråga: hur klarar man sig utan ugn?? Då kan man ju inte göra kladdkaka! Eller paj! Eller potatisgratäng! Eller lax! Eller tusen andra gottiga saker!

2011-01-04 @ 17:46:27
Postat av: Emma

Sara har övat på att inte ha ugn i barcelona.. Hon är van ickeungsanvändare!



Som ja har längtat efter uppdatering.. :)

2011-01-04 @ 20:58:24
Postat av: Sara

Just ja..hade glömt att ja inte hade ugn där..men där käka ja ju bara yogurt, kakor o en fralla då å då!



Marielle: lax kan man steka, kladdkaka kan man köpa och potatisgratäng får ja helt enkelt passa på å äta när ja är gäst hos nan=)

2011-01-05 @ 21:47:04
Postat av: Marielle

Hahah you have it all figured out ser jag :) (Men ärligt, köpt kladdkaka?? Jag ska allt göra dig en kladdkaka i maj så ska du få se hur mkt godare det är med en RIKTIG en.)

2011-01-06 @ 13:44:45
Postat av: Sara

Marran: halåå jag har haft ugn å därför ätit kladdkaka ett flertal gånger. Men jag måste säga att jag föredrar en stor chokladkaka:) Varför j7ust i maj?? va händer då?

Postat av: Marran

Haha ok ok ok :) Men hallåååååå Elitloppet juuuu!! =P

2011-01-10 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback