Vardag och helg..

Ledighet var efterlängtad när klockan slog fem på jobbet i fredags. Under sommaren märkte jag knappt om det var måndag eller lördag men nu har jag alltså börjat känna skillnad på vardag och helg igen=)

Med en helg som bestod av inflyttningsfest med charader & vin och 14 timmars kvalitetstid i Skavsta kan jag inte vara annat än nöjd.

Det var tur att jag hann skriva ner vad jag ska säga på presentationen imorgon innan jag testade att lägga mig i sängen. För efter det var det kört o jag var slocknad som en liten valross.

Nu ska jag lägga mig framför tvn o slappa till det lite i sann söndagsanda.

PUSS







Kommentarer
Postat av: joui

Verkligen... Tack sa mycket

2010-09-05 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback