Ringring..

Jag är hopplös på mornarna nu för tiden. Imorse började vi tidigt och klockan ringde strax innan sju. Jag är helt förstörd då, helt säker på att det måste vara något fel på klockan. Stänger av den fem gånger..Sen börjar nästa
väckarklocka.. Stänger av fem gånger till innan jag förstår att jag måste upp. Två klockor räcker knappt, funderar på en tredje och svårare modell som jag inte bara kan stänga av med ett knapptryck...

Tänk sen när man börjar jobba, då är ju åtta helt normalt. Herregud. Det är väl bara att vänja sig I guess=)



Kommentarer
Postat av: Marielle

Sara - det är också normalt att börja jobba SJU i verkliga livet. Det är helt enkelt bara att börja vänja sig :)

2010-09-29 @ 15:30:05
Postat av: sara

näääädu! Jag ska då aldrig börja på ett jobb där ja måste börja sju. Nån måtta får de va.

2010-09-29 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback