Plus och minus..

Dagens bra:  

  • att jag fick reklam-godis i postlådan (fast det står en skylt med "ingen reklam tack". De vet när det är läge för ett undantag minsann)
  • att det bakades bröd igår och stoltheten sitter i än.
  • att jag äntligen tagit tag i en så viktig sak som att boka frisörtid wheee!

Dagens nederlag:

  • att jag har sålt mitt träningskort..IGEN. Tacksam om nån tar ner mig på jorden och berättar för mig att jag är en lat jäkel som aldrig kommer gå dit nästa gång jag ska köpa gymkort.
  • att mitt cykeldäck är platt igen även fast jag pumpade igår.
  • att dagens föreläsare använda samma slides och berättade precis samma saker som han gjorde i förra kursen.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ingen gym-människa. Du är ju en långlöpare....det har jag ju alltid sagt;)

Kram/Mamma

2010-09-14 @ 15:06:13
Postat av: Marris

Ja, lyssna på mamma nu! Du ska börja springa med mig, så det så :) (Jag ska bara förmå mina ben att göra det först, så jag kan ju återkomma när jag är igång på riktigt.)

2010-09-14 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback