Linköping..

Back in business efter en helt underbar sommar! Alla borde få ha en helt ledig sommar nångång.

I måndags började jag alltså min första dag på min sista termin här i Linköping. Det kommer verkligen upp blandade känslor när jag tänker på det, men det tar vi då, i januari. Nu läser jag iallafall Internationell redovisning och vid sidan om, en juridikkurs. Kommer bli intensiva och längre skoldagar än jag är van vid, men jag är REDO:)

Veckorna går snabbt när man har mycket att göra och idag är det redan onsdag. På lördag får jag se min Joan igen, iofs bara 14 timmar, men det är bättre än ingenting ju!!!

Vad hände med sommaren? Brukar man åtminstone inte kunna ha shorts när skolan börjar???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback