Höstkläder..

Ja ni..När det blir kallare så kan man ju plötsligt inte strosa omkring i shorts längre. JÄTTE-tråkigt för jag älskar shorts mest av alla klädesplagg.

Men lite kul är det ändå att kolla in höstkläder. Finns hur många fina koftor/tröjor som helst på nelly.com och säkert i affärerna också. Skor vill jag ha! Stövletter med en liten klack tänker jag mig.. Just nu har jag inget mellanting mellan converse och vinterstövlar, så tror det kan vara ett mycket taktiskt köp.

Det bästa med hösten är ändå att jag får använda min nya skinnjacka. Älskar den!! Lika mycket som jag älskade min bruna i många år. På bilden ser den grå ut men den är SVART.

Beennee bennneee. Dags att plugga vidare.

KRAM:)




Kommentarer
Postat av: marielle

haha eller huuuuur!! :) synd bara det är så sent, jag vill ju lägga mig vid kl 22 haha..



åååh vilken snygg jacka du har btw!! gud, jag vill haaaaaa...!!! damp kram hej

2010-09-07 @ 15:32:21
Postat av: sara

hej dampisen!!! haha 22... du måste träna!! ja la mej också 22 förut men tränat upp mej till 23 nu!

2010-09-07 @ 16:01:07
Postat av: marielle

haha jo men jag tycker ju så mkt om att gå upp tidigt om mornarna - dvs de mornar då jag inte har lagt mig senare än just kl 22 för annars går jag runt som en demon hela dagarna, och det vet ju alla att ingen tycker om demoner. dom är fula. och otrevliga.

2010-09-07 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback