Bättre sent än aldrig..

Nu vill jag ha en Iphone eller liknande.

Som vanligt är jag två år efter alla andra med mina önskemål. Till exempel brunt underhår och converseskor. Nu är det en stor touchscreen-mobbe som jag kan ha facebook i mobilen på 24/7 som ståetr på önskelistan. Ja, jag vet att jag beklagat mig över hur opraktiskt det är med touchscreen o hur stora dessa mobiler är....

Ska nog sluta uttala mig om saker o ting, jag ändrar mig ändå efter en tid. Behöver bara nått år för att smälta o bearbeta alla dessa intryck. Men det är en sak som jag fortfarade inte fallit för, leggings. Får väl se om jag är ett fan nästa år.

Nu blir det skola.


Kommentarer
Postat av: marielle

haha jag är precis likadan! vi är lite tröga båda två, fniss ;)

Postat av: Anonym

och in case you missförstod det - det sista där var typ en provokation/överdrift/ironisk fjantighet. just so you know. jag gör inte sånt.

2010-09-02 @ 19:18:07
Postat av: sara

hahahahah när jag såg "fniss" blev ja orolig... ler lite smått



Men va bra att vi e två som e efter!! Ses imorn =)

2010-09-02 @ 19:56:54
Postat av: marielle

hahahahahahahaha! blinkar

2010-09-03 @ 07:45:55
Postat av: Anonym

Slowstarter!

2010-09-05 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback