Sunday glory..

Bra kväll igår, var precis vad jag behövde! Jag o Emma chockade utländska besökare med en europeisk dans i hallen och kameran o fulbilder blev ett stort intresse under kvällens gång.

Sov länge idag och ska verkligen inte göra mer än vad jag behöver under resten av dagen. Som tur var pluggade jag igår och slipper det idag. Vill bara glo på tv,äta saker o tända mina fina ljus hehe.. Gossip Girl säsong fyra kör igång ikväll, ska sitta som klistrad:)

Ibland är söndagar bara helt underbara. Fattas bara någon... Saknar DIG!

Puss




Kommentarer
Postat av: Emma

Nu plockar vi äpplen!!!

2010-10-10 @ 16:43:52
Postat av: Pivon 2

Saknar dig också!

2010-10-10 @ 16:59:26
Postat av: Pivon 2

Saknar dig också!

Postat av: sara

ooo nu rör vi i grytan!!stpra tag!!

2010-10-10 @ 18:09:34
Postat av: marielle

haha! ja jag blev nästan rätt när jag såg kortet första gången! min herre vad du ser alienistisk ut! =P

2010-10-10 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback