Snöattack..

Det var SOM!!! Va mycket snö det har kommit inatt, cyklarna utanför är helt täckta. Tur att min lilla trampis står under tak i förrådet. Kan bara säga att det inte hade kunnat bli en mer läglig dag att stanna hemma och skriva.

Åh vad besatt jag är av min telefon. Jag älskar nya telefoner. Tror knappt det finns nå roligare! Igår meckade jag i två timmar med att ladda ner Itunes och lyckades tillslut installera min första applikation - facebook såklaaart ;)

Nu ska jag fortsätta med uppsatsskrivandet å längta tillbaka till sol å värme litegrann.



Kommentarer
Postat av: Clara

Sara! du måste installera WhatsApp! Det är en jättebra app :-)

2010-11-23 @ 14:11:13
Postat av: Sara

Clara! Jag har inte sett din kommentar förrän nu..jaa ja har hört att den ska va grym men tvivlar lite på om ja kmr använda den..har ju 3000 fria sms redan som de e!

2010-11-30 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback