Freezy..

Jag hade hållt mig inne hela dagen å bara tittat ut på vintern genom fönstret.

Nu på kvällen tog jag å Lina en liten promme men ojojoj vad kallt det var. Vi hade full utrustning men hade båda gjort en stor miss - gympaskor med lufthål haha.

Var är mina varma skor med päls?! Inte här i alla fall.

Behöver nått varmt! Bara för att visa vad jag verkligen inte vill ha kommer bilden här nedan! Jag är livrädd för att säga vad jag inte gillar för efter tre veckor står jag där med det som jag har sågat... Men här känner jag verkligen bara nej...nej...nej...


Kommentarer
Postat av: Emma

OOOOtroooligt, tre nya inlägg som ja hade missat! Snart är du på topplistan på blogg.se!! =)

2010-11-30 @ 19:11:57
Postat av: Sara

Hahahaha daaamn va jag blev nervös i jordkällaren allså...

2010-11-30 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback