Fredag..

Skönt med fredag! Veckorna går så fort.. Snart är det bara en månad kvar i Linköping som student..Kan inte fatta var 4.5 år tog vägen?! Det kommer verkligen bli blandade känslor att sluta.. En del av mig längtar varje dag, men en annan del kommer sakna allt och alla här..Åhhh vad jag kommer att tjura.

Imorse tog jag en promme till skolan för att skriva ut det vi gjort hittills på d-uppsatsen. Det var inte en människa ute vilket var väldigt lämpligt på grund av min look. Efter det hann jag hem å tina upp lite å sen gick jag å Marielle en tur.

Upptäckte ett VG i redovisning fördjupning alldeles nyss=) Inte fått nått mail om det så det var en oväntad surprise, wheey!

Ska packa väskan o senare bär det av mot Stockholm=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback