Filmer och sånt..

Åhhhh. Jag har så sjukt mycket jag vill säga idag! Eller egentligen har jag bara en sjukt tråkig dag o då forsar blogginläggen in ska ni veta!

Till min sorg upptäckte jag att det inte är nå Cougar town idag så därför borde jag passa på. Passa på å se Slumdog millonaire eller nån annan av alla legendfilmer som har blivit utkonkurrerade av Efterlyst och Bonde söker. Det känns lite som att tonight is the night för att bättra på min filmerfarenhet.

Marielle är en riktig filmmänniska. Hon kan se en film mer än fem gånger, lär sig repliker utantill och vet hur skådespelar ser ut och vad dem heter. Jag kan inget sånt. Jag ser en film en gång och glömmer efter en timme bort både vad den handlar om och vilka som var med i den. Det är nog det jag är allra sämst på här i livet, film och skådisar. Jag visste inte hur Kevin Costner såg ut förrän Marielle mailade en bild och jag vet verkligen inte skillnaden på Catherine Zeta Jones, Renee Zellweger och Judie Foster.

Jag undra förtvivlat vad detta beror på. Är det bara intresse? Men även en kvinna utan filmintresse borde väl veta vem som spelar James Bond i Golden eye?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback