Timing???

Jaha ni. Nu drar vi igång klagomuren igen då!! Vet ni vad jag vaknar med imorse..? JO, inget mindre än en ögonattack till. Hann inte jobba länge alltså.

Riktigt otrevligt och opassande med dessa som kommer med jämna mellanrum. Receptionisten börjar känna igen mig o mina ögon o på fredag ska vi bestämma om jag ska till ögonläkare eller ej. Nu fick jag nå droppar mot allergi iställer för inflammation för snart har jag gått igenom hela sortimentet som herr dr. sa.

Jag blir så trött! Känns ju halvkul att det kommer just NU... Jag o Victoria åker mot Stockholm runt fyra i eftermiddag o sen ska jag möta upp Johanna o bo hos henne o Jocke inatt:)

Adiosss...

Kommentarer
Postat av: marielle

men NÄE sara!! vad är det här!! och så tanden på det! gud, jag lider med dig! och så alldeles lagomt tills du ska till stockholm och allt. men som sagt - stort lycka till till både dig och vickan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback