Solig helg..

Haft en bra helg, mamma o pappa kom på besök! Med sig hade de en cykel, helt underbart att ha en cykel igen. Går inte att vara utan här i stan, man är helt beroende av den. Vi åt gott, handlade, promenerade runt och kollade in Bergs slussar. Mysigt att ha mina bästa här.

Igår trivdes jag framför sommarkrysset o var inte alls sugen på att gå ut o ta vara på lördagsnatten.. Jag hade det helt enkelt bättre i soffan:)

Idag har det promenerats, tvättats,o fikats. Mysigt ställe bortom Stångån som jag definitift kommer att besöka fler gånger. Fanns både våfflor, pajer, kakor, bullar o glass. Jag slog till på rabarberpaj med vaniljsås o ångrade mig INTE!!

Ska snart fixa nått att äta o sen börjar Gossip Girl, nu är jag plötsligt fas så att jag kan se det på tv igen. Det är spännande nu, som alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback