Ooosis..

Mitt paket som jag skickade tillbaks till Nelly har kommit bort, otur maximuuumm!!! Sorg har jag. Nu kunde jag ju lika gärna behållt kläderna fast de var halvdanna.

Jag är så trött på mornarna nu så att jag knappt tror det är sant när klockan ringer. Marielle kom hit imorse och vi jobbade till lunch. Sedan var det dags för mej att åka till jobbet, var rätt seg men som alltid när jag kommer dit så blir jag på glatt humör.

Mötte upp Emilie på stan o försökte få henne att köpa en grej som jag försöker pracka på alla. Jag har tänkt som så att det är inte min stil. Men nu har jag kommit fram till att det visst är det,ska inte hålla på å larva mej nå mer!! Nu ska jag sluta tjata på andra o slå till själv;)

Nu är jag i hemmet och ska ta en dusch PRECIS NU. 

Puss

Vi blir alltid sugna på att göra schamporeklam...


Kommentarer
Postat av: Johanna

den posen har jag lärt dig=) hehe

2010-05-05 @ 21:28:39
Postat av: bertil

vad är det för grej du prackar på?

du har för btw sushireklam under detta inlägg som ser sjukt musmigt ut! varrrrför var det så längesen sist?!?!

2010-05-05 @ 22:06:04
Postat av: sara

jaaa jojsan ja sprider den vidare=))



Ja åt sushi igår sara!! gott !!! mött!!

2010-05-09 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback