Alors on danse..

Alors on danse.Tack Aida. Jag älskar franska. Har ingen aning om vad han sjunger förutom i refrängen, men den är ju helt underbar. Kan helt klart mäta sig med Riverside, Miami och gänget.

Felly kom hit i fredags. Vi körde på hos Sara helt gänget innan det blev dags att åka till Colonia en sväng o sen till Utekravallen. Det var sjukt mycket folk o kallt var det också. Vi hade nog mist kläder på oss av alla.."Vi ska ju dansa oss varma".. Men ute var det kallt, så skulle nog behövt en tröja till.

På lördagen sov vi länge o kom fram till att vi måste ju göra nått av dagen, så vi åkte ner i stan o fikade i ösregnet. Senare velade vi runt om vi skulle gå ut eller hänga hemma, det sista alternativet vann o det var nog lika bra. Kollade på nån skum indisk film o somnade gott.

Bra helg!

Nu är jag ensam i lägenheten igen. Tom är den också..Min soffa står nämligen i Saras lägenhet.

Idag har det pluggats c-uppsats o om ett tag tänkte jag åka iväg på bodypump.

Puuussss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback