A lot..

Det är mycket just nu. Men en stor del är självförvållat så jag ska inte klaga.

Tänk om jag inte hade nått att göra, då skulle det nästan vara ännu värre. Lika bra jag har massor nu för i sommar kommer jag ha lata dagar. Blir inget Oslo för jag kommer typ gå back på hela grejen. Tror en ledig sommar kan bli alldeles alldeles underbart. Eller helt ledig blir jag väl inte, jobbar på AW en bit in i juni. Inleder iallafall sommaren med en trip till Barcelona med mor o far, mycket nice!!

Annars var dagen bra. Marielle och jag fixade o donade med oppositionen och sedan blev det fika på stan me alla tjejr. Jag firade det faktum att jag inte behöver betala hyra denna månad med en ny skjorta också.

Nu ska jag fixa min presentation inför morgondagen. Då blir det förslutsseminarium med c-uppsatsen!


Hittade en bild i en mycket gammal mapp, hawaie-fest för några år sedan=)







Kommentarer
Postat av: clara

Oj det var länge sen :) Kul!

2010-05-26 @ 21:38:54
Postat av: bertil

hihi, småttingarna :)

2010-05-27 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback