Vårjacka!

(okey, som vanligt när jag har tentaplugg så måste jag till stan. Kan inte vänta två dagar ens)

Jobbade från åtta. Sen stan som sagt..Provade jackor fram o tillbaka i alla butiker o hittade ett ritkigt guldkorn tillslut. En marinblå o fin blev det, hade iofs sagt att jag inte ska ha blå eller svart, för det har jag alltid. Men ja...Huvudsaken är ju att jag gillar den =) Fattar inte, men jag tycker inte att beige är min färg. Jag smälter in liksom,hela jag blir beige!

Nu ska jag käka lunch o runt tre beger jag mig till skolan för att möta cissi för lite tentaplugg...

Puss




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad kul att du hittat en jacka :-) Japp, vi bör ses i påsk! kommer du till stina på påskafton?



Jag fick tips av Sabina L att ladda hem Photoscape. Det finns gratis på Internet och det är där man gör listorna... men man kan göra massa mer också. Sen är det bara att sätta in det som en bild på bloggen.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback