Xoxo, Gossip Girl..

Underbar vårdag igår. Jag gick ner på stan i bara väst..Eller inte bara, men ni fattar! Mötte upp Emilie o vi spenderade hela dagen i stan med shopping o lunch. För en gångs skulle hade även jag lite shoppinglycka så då ska man ju passa på. Men nån vårjacka hittar jag inte, jag är expert på att måla upp en bild i huvudet på hur en sak ska se ut o då blir det ju så gott som omöjligt att hitta nåt liknande.

På kvällen cyklade jag till Lina för matlagning á la oss, kött o potatisgratäng från ica o vi var nöjda som få! Var en mysig kväll i soffan me snack o körslag. Gick förbi stan o där var det inget drag så då cyklade jag hem.

Vad glad jag blev nyss! Upptäckte att två nya Gossip girl-avsnitt ligger ute på watch.com wheyyyy. Måste kolla NU. Inte nog med det, Johan Falk är tillbaka i afton.

Ska försöka få lite söndagsplugg gjort innan detta maraton.


Kommentarer
Postat av: mamma

Här var det också en fin dag igår.

Men idag snöar det för fullt!!

Var ner på Krillan och kikade på Eric när de spelade fotboll, om man nu kan kalla det fotboll, i 0,5 dm nysnö....

2010-03-21 @ 15:51:16
Postat av: Emma

Ja såg att GG hade kommit upp ja med.. Har already sett dom.. ;)

2010-03-21 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback