Tandlös..

Nyss dragit ut den dumma tanden!! Tur det finns akuttider på söndagar för jag hade nog inte stått ut en hel dag till. Var en snäll gubbe o tjej, vi pratade om allt mellan himmel o jord o plötsligt var tanden borta.

DYRT!! Dumt o ens ha visdomständer.

Nu ska jag vänta några timmar inna jag får äta..Nåt flytande.. Soppa.. Jaaaa va gottt! Nej..Men nu ser jag fram emot o bli normal i munnen igen, gud vilken köttbit ja ska fira med då:)

Är helt slapp i munnen av bedövningen, ser lite rolig ut när jag pratar. Överläppen hänger inte med hahah..Nej nu ska jag nog sova lite.

KRAM



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch och fy för tandvärk! Hoppas det blir bra nu när tanden är borta. Kan ju vara lite besvärligt när bedövningen släpper.....

Kram/Mamma

2010-03-14 @ 17:27:03
Postat av: bertil

aah vad jobbigt! :( stackars. men tur att han är borta nu! hur mycket gick det på?

2010-03-15 @ 09:38:40
Postat av: sara

1500 ,ett rån!!!

2010-03-15 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback