Sunmaid..

Egentligen. Det går ju att käka russin istället för fazer på kvällarna!!

Ikväll har vi sett Vetenskapens värld...Och Hollywoodfruar... + - 0 blir det!

Nu ska jag borsta tänderna o gå o lägga mej o läsa.. Har ingen bra bok..Måste skaffa.. Tills dess underhåller jag mig med tidningen Campus som kom med posten..

Jag vill ha en ritkit bra bok . Ingen läskig, för då kan jag inte bo här själv. Får panik. Igår iefter Johan Falk var jag rädd att det skulle komma juggar o vilja ta över min garderob o cashflowsen där. Sen tog jag ner mej själv på jorden då jag kom på att jag varken har restaurang/nattclub eller nån pengarindrivande garderob här hemma.



Kommentarer
Postat av: mariellus

eller huuuur?!?!?!? jag är alldeles kär!! :):) den kommer gå på repeat på fredag! =P

2010-03-23 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback