Sol, skidor o sjukis..

Sol i Sälen! Inte riktigt van, vi brukar pricka in snöstormsveckorna. Fint i backen o fiiin pudersnö var det för mej o papsen!!

MEN jag blev förkyld. Inte normalförkyld utan så sjuk som en man blir när han är förkyld med feber, sängliggade o det kittet. Verkligen USCHHH.

Kom till Linköping för ett tag sen. Hade lite ångest för tågresan för ville inte sitta inklämd o nysa på nån. Så jag gjorde hosttricket på varje station så ingen satt sej bredvid mej, lyckat!!

Nu är jag back on track och har säkert mer än nånsin att ta igen med koncernredovisningen, imorrn får jag köra på..

Mår ok för tillfället men kanske beror det mest på alvedonätandet. Hoppas det blri bättre tills imorrn..

Nu börjar mitt söndagsmys med Blåsningen!

PUSS


Sunny day

Kommentarer
Postat av: msaka

Välkommen tillbaka!

2010-03-08 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback