Pills..

Ska äta penicillin i 10 dagar...

Vältajmat må jag säga... Nej,men det är väl lika bra att jag blir frisk nu.

Har skrivit på hemtentan hela eftermiddagen o nu ser jag mig som klar, så nu är jag på mycket bättre humör än tidigare.

Idag ringde min gamla finanslärare från EADA (skolan i Spanien). Jag har tydligen inte fyllt i en enkät som de skickat ut.. Tycker alltid att man brukar komma undan sånt men här var de väldigt påstridiga och ringde tillochmed ett utlandsnummer he he.. Han pratade på som vanligt o jag tror jag gjorde detsamma..Slutsats: jag har inte glömt så mycket som jag trodde :-)

Nu ska jag äta middag o sen dyka ner i soffan. Drömmen om Italien och Efterlyst, bättre tvkväll är svår att hitta=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig nu! Kram!

2010-03-17 @ 22:00:04
Postat av: Mariol

va tråkigt att det inte blir bättre! :( men bra att du får medicin nu då kanske - så är du snart fit for fight att hänga med mig till campushallen igen =P krya på dig!! kram

2010-03-18 @ 07:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback