On fire..

Jag tvättar.. Har tagit för vana att bara gå o tvätta utan att boka.. För det där bokningssystemet funkar ju ändå aldrig. Men idag gjorde det det.. En tjej står argt o plockar ut mina kläder från maskinen när jag kommer inte. Jag har bokat från fem, säger hon o blänger sin argaste östgöteblick mot mig. Jag fick tänka jättesnabbt o la fram en vit och sanningsenlig lögn om att jag hade tvätttiden innan o nån annan hade tagit min. Iofs gav det mig kanske inte rätten att ta hennes tid..Men hon sa inget. Hon kanske kastar kol på mina kläder nu som straff, måste nog hålla koll!! Shit alltså, tvättstugan är största dramastället, ja e livrädd!

Jag kan vara jordens fegaste människa. Jag törs inte få ett dåligt svar, går hellre ovetandes... Det värsta jag vet är nederlag o att känna att jag inte har kontroll. En annan svaghet är att jag inte kan prata om hur jag känner på riktigt, jag tar på mig nåt skal o försöker skydda mig ifrån dålig respons tror jag. Lite freaky men kanske bättrar jag mig med åren.

Emilie ska bjuda mej på födelsedagsmat ikväll, najss!! Sen ska jag hem o packa sälenväskan.

Hade gott alla glada snötomtar




Kommentarer
Postat av: marielle

läskigt med argbiggor i tvätstugan! det värsta som händer i mitt trapphus är att folk (dumma) petar bort lappar (mina) som folk (jag) stoppar i bokningsfacken för att boka en tid, tar denna tiden själva och LÅSER sedan dörren! himla fräckt.



du är INTE jordens fegaste människa sara! jag är precis likadan! (gud, undrar hur vår uppsats kommer gå. tänk när vi står där på oppositionen och det enda svar på tal vi kan ge är "ja, så skulle vi nog ha gjort egentligen, precis som ni sa" eller - ännu värre - ingen får fram ett ljud.



vaddå födelsedagsmiddag?? fyllde inte du år för flera veckor sedan??



over and out. peace.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback