O det är fredag..

Lämnade in caset igår o fortsatte dagen med tentaplugg. Avslutade på torsdagspuben med en cider. Mot kvällningen började ett hederligt torsdagsfunderande, ut eller inte? Nöjd imorse över att jag valde myset istället för plattis :)

Ikväll står våfflor o vin på schemat. Marris sa att man kunde göra våfflor med gräddfil o rödlök, det borde ju bli som langos o de e ju gott. Men så ska vi självfallet äta hederliga efterrättsvåfflor med,så himla gottt!

Nu ska jag plugga på med en massa övningar för på onsdag är det tentadags. Inte sugen på en första kugg vilket de känns som just nu..

Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas våfflorna smakar!! Trevlig kväll på dig! Nu ska jag lägga mig..långt borta i kinaland =) puss!

2010-03-26 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback