Martes!

Hej alla glada! Äntligen tisdag, säger jag. Måndagen kan alltid varalite tung men tisdagen känns hundra gånger bättre.

Jag o Cissan jobbade på med caset idag i skolan. Hon har riktigt bra koll på koncernredovisning så jag ska ta alla tilfällen i akt till frågor etc:)

Lunchade med ex-klassisar o avrundade dagen i baljan där det blev cocsboll. Ja,ni såg rätt. Jag äter fast mat idag, öppnar jag munnen sakta så går det bra. Jätteskönt är det! Nåt som är mindre skönt är min ständiga huvudvärk. Kan man bli van med Ipren? Åt ju det typ varje dag när jag var förkyld, o sen kom tanden så då åt jag det ännu mer. Och nu när jag slutat har jag sjukt ont i huvudet hela tiden om jag inte tar en ippis.

Får ut en hemtenta om tjugo minuter.. Juridiken.. Men jag vet inte.. Måste jag? Egentligen går jag ju den frivilligt.. Men jag vill ju ha den.. Jag behöver den..Eller? Gillar inte att jag har valmöjligheten att strunta i den.. booohh..Inte varit på föreläsningarna så kan ju inte briljera med nå rymdforskarkunskaper precis.. Men jag ska göra ett försök tänkte jag. Bara idag. För sen har jag inte tid med den mer.

BESOOOOOS o PUSSSSAR!



Kommentarer
Postat av: bertil

man kan bli beroende av ipren, ja! men då ska man nog äta länge och mycket. kom igen med hemtentan! you can do it! pusstuss

2010-03-16 @ 16:42:50
Postat av: Anonym

Kan vara bihåleinflamation.

2010-03-16 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback