Helgen som var..

I fredags hade vi våffelfest hos Marris, supergott me både mat- och efterrättsvåfflor. Gick ut på Sliver i stan o där var det en massa folk jag aldrig sett tills Måns Möller dök upp i ett hörn (iofs visste jag inte hur han såg ut haha...). Avslutade med burger kingstripps o bearnaissås mmmm.

I lördags satt jag djupt försjunken i mina böcker o tentapluggade. Var tänkt att jag skulle stanna hemma o ta en lugn kväll a la Körslaget men hur kul är det egentligen??? Nej just det! Den planen sprack ju ganska snabbt. Åkte till Linas kompis på coctailparty, fick massa goda snittar o vin. Denna kväll blev det Platå o det var hur mycket folk som helst..Vi dansade på tills det va dags att gå hem (vilket blev ganska snabbt för att man ställde fram klockan).

Tror jag borde vara civilspanare för jag ser alltid en massa kriminella business på nätterna. Politzai x10 stod ju helt felplacerade när jag såg värsta happeningen!

Idag har jag pluggat. Tenta på onsdag o då är det inte så smart att gå ut både fre o lör. MEN jag lever ju bara EN gång sååattee det får bli pluggiga dagar fram till onsdag helt enkelt.

Nu blir det söndagsmys:)

Puss



Kommentarer
Postat av: marris

just ja! månsan och gänget! usch, hela min bild av dem förstördes i det ögonblicket (kanske därför jag hade förträngt det). dom var liksom äckliga och gubbiga där dom satt med småflickorna och beställde in så mkt sprit så dom hade kunnat alkoholförgiftat hela stället. och det där hånglandet dom höll på med??! inte nog med just det faktum ATT dom hånglade - de gjorde det i homosexuell anda också!! kalla mig pryd meeeenneee.....

Postat av: sara

hahah tänk om ja bara såg i syne..hånglet alltå..men ja fatta ju inte aytt de va möller..trodde de va en vanlig hederlig homo!!

2010-03-29 @ 12:19:01
Postat av: Anonym

men var det möller som gubbhånglade då??? trodde det var en av dom mörka killarna du sa :) men jag vet inte, det var du som sa det! =P

2010-03-29 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback