Ett gott vitt vin..

Igår var jag riktigt sugen på vin. Lika sugen som man kan bli på godis eller cheeseburgare.

Jag o Lina hämtade japan-takeaway och burger king. Gick tidigt till Platå o fick vårat viiiin! Hade en trevlig kväll trots att vi spenderade större delen på undervåningen, det är lite av en skräll faktiskt.

Fått tillbaka en godkänd tenta i redovisningsteori, SÅ NÖJD!! Så man kan säga att jag firade den igår.

Var i skolan klockan åtta o efter lektionen så jobbade Cissan o jag lite med bokföringen. Cyklade ner på stan o lunchade med Marris o Emilie.. Köpte pressy till våra kära damer som har födelsedagar nu i dagarna :)

Ikväll ska Maria, Emma och Clara firas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ännu en klarad tenta!

Kram/mamma och pappa

2010-03-12 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback