Dermal anchors..

Jag har aldrig haft nån tanke på att tatuera mig, det är nog inte min grej. Även om jag tycker det är suupersnyggt på vissa, mest på killar, så skulle jag känna mig helt fel i det tror jag. Men jag älskar piercingar o glittriga saker. Om det inte vore för att jag skulle se helt crazy ut så skulle jag nog ha hål på flera ställen i ansiktet redan haha.

Upptäckte dermal anchors för ett tag sen. Det är som en piercing med bara ett ingånghål o som ett ankare på insidan så den hålls fast. Hur snygga som helst tycker jag!


 
DA






Tentan är gjord nu. Var nog en av de svårare tentorna jag gjort men satt iallafall nästan tiden ut, o det har nog aldrig hänt..! Ikväll blir det mys o imorgon väntar jobb o sen tar jag tåget hem till KÖPING :) I påsk blir det födelsedagsfika hos Eric (han fyller redan 21, nu känner jag mej som en åldring!!), påskmiddag hos min farbror, kära återseenden o fest me mina älsklingstjejer såklart!

PS. Jag ska försöka att inte äta påskgodis. Mamma, jag vill ha russin o sallad istället.. Har nog käkat godis för 5 påskar framöver i dagarna hahaha...

PUSS


Kommentarer
Postat av: marris

äsch, ät så mkt påskgodis du bara kan så är det du och jag som inleder hårdträning på campushallen nästa vecka - PLUS godisförbud under vårt uppsatsskrivande! fiffigt, eller hur?? =P

Postat av: clara

april april :)

2010-04-01 @ 17:43:25
Postat av: Sara

Marris! vi ska typ ha med oss gurkor o morötter under skrivandets gång:) Såg du mailet från handlöedaren?? Vad ska vi skriva om?!



Clara...Alltså varför..Varför..VARFÖR fattade jag inte..



2010-04-02 @ 14:35:38
Postat av: Anonym

Halsningar fran Prag.

Mamma och Pappa.

2010-04-06 @ 15:57:41
Postat av: ahline

gjorde det ont att ta dermal anchors!? :) kram

2011-01-15 @ 12:25:45
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback