Bregottbollar o sockersug..

Gick upp sex imorse, är mycket piggare då än klockan sju. Hann bra o kunde promenera till jobbet vid halv åtta.

Hemma o kastar i mej lite paj nu.

På tal om att kasta i sig.. Jag är i en helt sjuk period just nu..Jag kastar i mej allt jag kommer över som är sött o fettigt. Som en soptunna är jag, äcklgit! Igår var jag så slö att jag inte orkade gå till Coop för att handla lite choklad. Så jag var nöjd i soffan över min bedrift att inte käka godis ännu en kväll. Men så får Lina en glödlampa över huvudet o säger att hon ska baka chokladbollar med bregott (hon hade inte smör), bregottbollar alltså hahaha.

Först då kommer jag på att jag kan komma åt nåt sött genom att baka! Kladdkaka, men bara halv sats..För om ag gör en hel så vet jag att jag slukar hela kakan under kvällen o det är ju onödigt. Kolla bara på det!! Jag måste begränsa tillgången för annars kastar jag i mej allt som finns, har ingen karaktär när det gäller sånt. Skulle aldrig kunna köpa Ballerina 4pack som finns på coop o spara tre paket i skafferiet. Det GÅR INTE.

Nu ska jag till skolan o jobba med gruppen.

---

Korrigering: inte bregott. Det var becel. Becelbollar! Nyttigt:)


Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha fy farao va taskit att hänga ut mig som det värsta kakmonstret nånsin..=)

dessutom kom vi ju fram till att det nästan va nyttigt eftersom de var becel.. viktig korrigering där! skulle aldrig ha lagat dom på bregott....... (jo de hade jag!!!)

2010-03-22 @ 18:33:39
Postat av: sara

hahahah inga mer becelbollar..russin e det nya svarta. de eju svart också hohoho..

2010-03-22 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback