Hola rubia..

Jag o Marris gick en tur på stan innan det var dags för mig att bege mig till salongen. Tycker det blev lite kort, men det är nog bara jag som ser som alltid. Ljust igen iallafall så nu kan jag äntlogen gå ut o möta dagen igen!!

ALLA har haft slutseminarium idag. Men vi har minsann imorgon. Jag vägrar sitta här inne bitter så jag ska ut o fira i förskott. För egentligen spelar det ju ingen roll, bara jag inte dricker en vinare o fyra shots så kommer jag ju va lika fräsch imorrn bitti som om jag skulle sitta hemma i soffan. Så, nu fick jag dämpa min ångest lite genom att skriva dessa rader.

Puss

Kommentarer
Postat av: marris

hahaha "bara jag inte dricker en vinare och fyra shots"?? nej, men väl fyra vinglas och nån drink och var det inte nåt mer?? =P men du höll god min ändå imorse må jag säga! jag däckade totalt på soffan för en stund sedan, och nu blir det min sista kanelbulle!



ps. FY FAN VA VI ÄR BRA!!!! SMACK! ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback