Harrys..

Shit va kul jag hade igår. Jag o Lina käkade glammiga pizzor o hade filminspelning med sång o dans...Kvällen fortsatte storslaget på HARRYS!! Haha. Studenterna hade invarderat hela stan så vi hade inget val. Grym musik o vi dansade tills vi såg ut som vi varit på ett spinningpass. Vilken kvälll..

Idag missade jag brännbollsdagen med tjejerna. Men det tar jag igen ikväll..För nu blir det tapasrestaurangen för att fira in sommarlovet och Aidas examen såklart! Sen terminens sista NH..

Är grymt laddad även fast jag aldrig känt mig så sliten o trött. Jag är redo för 3e dagen i rad, en ihärdig pensionär!!




Kommentarer
Postat av: Lina

du är en sån duktig pensionär!!

ditt barnbarn (jag) är extremt stolt över dig efter den här helgen!

2010-06-13 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback