Visselpipa?

Ärligt talat så trodde jag att dem skulle vara lugna igår, de såg ut som lugna personer..Men i de lugnaste vassarna lusrar de vildaste fiskarna (säger man så eller hitta jag på en egen nu?). Ingen musik men VISSELPIPOR o konstiga läten så jag var tvungen o kolla ut om dte var människor. Jag bad en liten bön om att de skulle gå vidare nånstans o visst gjorde de det. NÖJT somnade jag kl tolv.

Imorse gjorde jag tenta, hoppas den gick bra! Sedan blev det tacobars salladsbar med mina amigasss o en tur på stan.

Vila eller gymmet, vila eller gymmet?!? Lutar åt att vila, jag är helt sluuuut. Ikväll ska vi ha födelsedagsfest här o NOOOO MERCY. Visselpipa-klanen bor två dörrar från mej så hoppas de får sömnproblem inatt!! Det ska bli rooooligt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ha tentan avklarad. Nu återstår bara festen och det är ju inte riktigt samma sak;) Kram/mamma

2010-01-22 @ 15:58:34
Postat av: johanna

go go goo

2010-01-22 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback