Vild afton..

Minst sagt!!!

Tack Victoria för en bra fest, tack alla som sjöng skönsång för mig på tolvslaget.

Hann med både NH o Platå, de e ju inte kul att "missa nåt" så vi gjorde vad vi kunde. Avslutade med en lååång burger king-kö o en cheese för att sedan cykla hem.

Nu ska jag nog vänta ett tag innan jag går ut igen..eller JUST JAAA..Vi ska ju ha födelsedagsfest på fredag o jag kan ju inte diretk fattas där heller!!

GRATTIS TILL MEJ SJÄLV IDAG!! Fick daimtårta i förmiddags,tacktack! O var nyss på prommi med lina genom stan o analyserat livet.

Nu ska jag kanske plugga lite..Inte fått nåt gjort för mitt huvud hänger inte med idag.

Ikväll ska jag fira med sushi:)

Kram











Kommentarer
Postat av: Familjen

GRATTIS från oss!

2010-01-17 @ 17:03:36
Postat av: sara

puss ni e bäst i världen

2010-01-17 @ 17:53:45
Postat av: Macks

Japp, spagat var det! Sara och Maria var jätteduktiga!! Vi kom fram till att det var yogan som gjorde det, men det övertygar mig ändå inte till att gå dit igen..



Näe! Sushi är ICKE gott! Dyrt är det också har jag just hört (Alex är den största sushi-älskaren i världen, delat med min bror) så det finns inget bra alls med det, bortsett den hälsosamma faktorn möjligtvis. Men susha på du och återigen stort GRATTIS!!! =D



Puss o kram

2010-01-17 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback