Vänner..

Vänner, idag ska vi prata om CMRlagstiftningen. Vänner, vi tar en paus. Varför envisas han med att säga VÄNNER? Han är inte min vän...

Sista pluggdagen för imorrn är dte tenta. Känns som jag bara repeterar nu, lär mej inget nytt så nu ser jag mig själv som klar för idag.

Om några timmar ska jag handla, fixa tårtor o käka lite sushi med sara o emilie. Imorgon är det nämligen dags för vår födelsedagsfessst..Men först tenta, just ja höll på o glömma.

Nu ska jag städa lägenheten, det är helt sjukt hur det kan se ut efter ngar dagarn slarv..Iofs hatar jag när det ligger saker framme så jag får panik bara det står två glas på bordet..Men nu är det inte bara två glas som stör utan mer än så.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback