Tvätterskan..

Jag tvättar alltid!Den här veckan har  jag tvättat 2 gånger o det är 1 gång för mycket. Men tycker det blir meckit o tvätta olika grejer som kläder o handdukar. Det ska man INTE tvätta samtidigt för då blir alla svarta kläder handduksluddiga...Och det går inte bort...

Så idag tvättar jag handdukar o sängkläder så ni vet det!

Längtar efter en egen tvättmaskin o slippa springa upponer till tvättstugan. Iofs är det rätt trevligt för jag träffar alltid på nån tvättkompis. Hejhej när man ses första gången, Hallåå, när man ska plocka ur maskinen ihop o hänga in i torkskåpet. Lite kallprat o sen Hejdå,ha det bra! när man hämtat sin torra tvätt. Det är en kravlös, ytliglig men trevlig relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback