Svammel.

Skulle kunna svamla hur mycket som helst här..Det är som ett spindelnät!! Jag vet inte riktigt var jag ska börja eller hur jag kommer sluta. Eller om jag ens kommer att börja försöka. Ja eller nej eller ja eller nej..Tror jag skulle kunna skriva en bok som ingen skulle förstå nånting av. Knocks me dooown.. Jag som brukar va ganska stabil?

Jaha inte blev vi nå klokare för det här!!

Jag sitter här uppdressad i kostym, känner mej så fin så! Om en timma börjar min första jobbdag. Jag är förväntansfull:-)

Hasta luego


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med nya jobbet!

Kram/Mamma

2010-01-18 @ 14:51:06
Postat av: Marielle

Hoppas det gick bra på nya jobbet!! :)

Hörrdu vet du hur man gör för att visa youtube-klipp på bloggen? Så man ser bilden liksom och inte bara adressen till sidan...Fick ett hysteriskt utbrott när jag inte kom på hur man gör och nu har jag gett upp.

2010-01-18 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback