Schnii, schnaa, schnappi..

das klaine krokodil..Kommer ni ihåg den??? Den va ju värsta dunket för några år sen.

Ännu en skoldag avklarad. Men jag var inte på letkionen idag, fysikt satt jag ju där men annas så svävade jag runt nån annanstans. Tänkte på vad jag ska laga för mat, en fin klänning jag sett och undrade över kvällens tv-utbud.

Nu har jag käkat resultate av dagens funderande (fast ja kom inte på räten själv). Morötter o vitkol wookade med cornbitar, blev gott.

Imorgon väntar skola igen, på morgonen den här gången. Efteråt ska jag färga ögonfransarna och ögonbrynen på en salong i stan. Det sistnämnda (ögonbrynen) har jag lite skräck inför..Glömmer aldrig våra färgningar där när Jojsan gick hem med KOLsvarta saker haha. Jag ska be om väldigt lite färg..Fattar inte varför jag bokade det överhuvudtaget..Men ni vet hur det är; Frans- OCH brynfärgning för blabla. Det är ju paketpris o då nappar jag!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Joooo ja kommer ihåg.. och det var under 2005 den va på tapeten sist.. Så det va ju några år sedan.. Det kommer ja väl ihåg för ja satt på ett hotellrum i berlin när ja såg den musikvideo(?) till den låten för först gången.. hahaa

2010-01-12 @ 20:27:59
Postat av: Anonym

Joooo ja kommer ihåg.. och det var under 2005 den va på tapeten sist.. Så det va ju några år sedan.. Det kommer ja väl ihåg för ja satt på ett hotellrum i berlin när ja såg den musikvideo(?) till den låten för först gången.. hahaa

2010-01-12 @ 20:28:22
Postat av: Johanna

haha dom va ju inte nådiga stora med

2010-01-13 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback