Nöjd med tillvaron..

EN SERIOOOO! Höll på att tuppa av när klockan ringde 06.15, sagt det förr o säger det igen; Jag är inte gjord för att gå upp så tidigt. Nån måtta får det ju vara. 09 är lagom. Jag är som en sten på morgonen nu förtiden. Måste ställa om till det jag var förut, då somnade jag typ 22.30 eller nåt. Nu somnar jag 24 eller 01. Då är det ju faktiskt inte så konstigt att jag är en slö säl på morgonen.

Jobb och skola idag. Nya kursen verkar bra, proffersorn likaså! Köpte en svindyr bok idag o hoppas nu för gudars att den är värd dessa slantar.

Jag packar. Eller jag tror att jag packar..Allt ligger överallt, strukturo zero..Vill ha med hela garderoben som vanligt men jag kmr ändå bara dega omrking i mina mjukisar o använda typ en tröja. SÅ snart ska jag göra ett ryck..

Imorgon 07.45 (tidigt igen) ska vi ses på busshållplatsen här utanför o ta bussen till resecentrum o sen vidare till biluthyrningen. Där ska vi hämta vår V70 som vi ska glida de 7 timmarna upp till Sälen i. Glida mycket sakta i snöovädret som befaras komma. Ska bli otroligt skönt o kuul att åka bort några dagar :-)

Packning var det. Sen är det Paradise, sååå spännande nu!! Händer de mest oväntade sakerna så jag sitter som en fågelholk i en hel timma.

PS. Idag ringde ett konstigt nummer, svarade inte. Det var Radiotjäst, kommer aldrig svara. HOHOHOHO...

Åter på söndag!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoho nej dom ska man passa sig för ;)

2010-01-26 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback