Muffin..

Tappade min "muffin" ögonskugga i golvet igår. Jag som just hade köpt en ny seeegt!! Det är förövrigt den bästa skuggan.Man ska väl egentligen bara använda den som highlighter o sen ha ngn mörkare skugga på ögonlocket. Men jag tycker att den här ljusa passar bra till vardags.
 
Fyndade ett rött läppglans för halva priset på make up store här om dagen.. Blir mycket färg av det så man frå vara försiktig så det inte kmr utanför..Inget bra festläppglans om man intwe är ovanligt stabil på handen.

Igår gick jag o emma till lina. Där var det birthdaygäster o kladdkaka som var supergod. Fortsatte natten på Platå där det vimlade av folk. Hemma vid tre o somna mycket gott!!

Idag ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: reseledaren!

hur blir det med kryssen?? puss jojjsi

2010-01-16 @ 01:12:26
Postat av: Emelie

Kan ju trösta dej med att jag också tappade min muffin i golvet.. :(

2010-01-16 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback