Meeeeen klanttttt!!!

Jag har tappat mina nya julklappsvantar, ja kan vara den största slavern för allt bara försvinner!! Letade i alla affärer men inga vantar så jag fick köpa nya av ull-familjen på stora torget,för man KAN INTE gå utan i -24.

Buss till Vallaplan där jag hade cykeln..Tar cyklen o cyklar hem..Väl hemma så upptcäkte jag att jag inte har några nycklar..Men jag låste ju upp cykeln..Så jag cyklade tillbaks till coop o där låg mina nycklar o väntade i snön..Klant igen..igen..

I förmiddags var jag i stan för att fixa lite grejer, bland annat ngt passande till en dress-code, ingen vidare shoppinglycka så får ta de en annan gång. Sen mötte jag Emma o vi fikade på Espresso house, eller jag fikade inte!!! Jag drack oboy med marschmallows. Har fått lite för många peakar på mitt fikande o jag behöver faktiskt inte ha en kladdkaka varje gång jag är i stan hahha..

Nu äter jag min sista sopp-måltid, de e nog på tiden för fjärde dagen i rad smakar det inte lika gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback