Mitt första inbrott..

Åkte till gymmet vid tio imorse. Kom precis samtidigt som en man med nyckel till placet så jag sa hej och gick in med honom. Jag började redan i omklädningsrummet där det var alldels mörkt ana ugglor i mossen. Men jag bytte om o tänkte inte mer på det.

Sen gick jag till gymmet där det också var kolsvart, inte en människa o ingen musik. Anade ännu fler ugglor..What? Tänkte att jag kanske var tidig..Är det bara jag som orkar upp så tidigt en söndag tänkte jag också nöjt.

Men så såg jag plötsligt en öppettider-skylt, de öppnar 12. Klockan är 10 o jag är på plats, ensam i ett stängt gym. Fick lite panik o rusade till skåpen,sånna här situationer kan jag inte tackla själv så jag kallade på min mor.. Hon trodde inte att nån skulle spärra in mej, så jag återvände till gymmet o började träna. 

Sprang lite på bandet o sen gick jag till mattan. Det var en perfekt morgon för mej att träna på akrobatiken utan ngt störande moment!Idag tog jag mej till nivå2, jag slungade upp mej på händer men föll över hela tiden så jag får träna på med det :)

Kände dock en viss stress genom hela passet för att ngn skulle komma, typ en securitasvakt eller städerska. Visste inte riktigt hur jag skulle förklara att jag befann mig ensam i ett nedsläckt gym... Nu är jag iallafall en erfarenhet rikare ha ha ha ha ha...

Efter denna omtumlande upplevelse så har jag hunnit åka busstur till Maxi. Vet inte vad det är med mej o matvaror,men jag lyckas alltid tappa ngt på vägen/glömma i butiken. Idag köpte jag kräftstjärtar i lake men de är inte med hem..Har storstädat med skurning o hela kittet också,skinande rent me ajax.

Sen var jag hos Emilie o grattade henne i efterskott. Hon har nyss kommit hem från australien så jag längtade mej bort till värmen med en massa sommarbilder!!

Imorgon börjar skolan o mitt sweet lov är slut...MEN först är det ju söndagsmys. Premiär för I en annan del av Köping och sen kommer jag få beslutsångest, Click eller Johan Falk?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback