Pontus..

Hej alla!

Hoppas ni mår bra för det gör jag.

Idag har jag jobbat o nu kollat ifatt på Paradise hotel. Vem är Pontos, vad gör Pontus, vad ÄR Pontus? Jag tror han är en joker som bara driver med oss.Haha jag är lite chockad..

Här får ni en lista som jag hittade i joss blogg!!

ALLMÄNT

Naturlig hårfärg: Blond eller beige kanske det är

Nuvarande hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå                  

Gjorda/ Tänkta skönhetsoperationer: Inga gjorda men om tio år kan jag absolut tänka mej nåt.

 

PRODUKTER HÅR

Schampo: El vital, den rosa

Balsam:
El vital, rosa

Stylingprodukter: massor,det är nog min största last=)

Övrigt: Hårnålar?

 

PRODUKTER ANSIKTE & SMINK

Ansiktshudvård: Aco

Primer: Har ingen sån

Sminkborttagningsmedel: Nivea

Concealer: Har ingen

Foundation: Loreal är bäst

Puder: använder inte

Rouge: Isadora eller Make up store

Mascara: L’oreal

Kajal / Eyeliner: Make up store

Ögonskuggor:  Make up store o Loreal

Läppar: Loreals läppglans eller ett läppstift (!!) som är lite rosaaktigt.

Ögonbryn:
färgade just nu annars en penna från max factor.

 

HUR TAR DU HAND OM…

… dina naglar: Målar alltid med underlack o sedan vanligt.

… dina händer: Handkräm för jag har jordens torraste händer på vintern

… dina fötter:
Duschar?

… din kropp: Belönar med goda saker o försöker väl röra på mej nångång också.

 

ÖVRIGT:

Vanligaste frisyr: Utsläppt

Hur ofta gör du en hårinpackning? En gång i veckan har jag börjat med nu..

Hur ofta använder du en ansiktsmask? Nån gång vartannat år kanske.

Använder du brun-utan-sol? JA

Solar du solarium? NEJ!! Jag är rädd

Använder du plattång/hårfön/locktång eller liknande? Hårfön använder jag mycket och platt- eller locktång bara om jag ska ut.

Parfymer i din ägo: Christina Aguileras, CLEAN shower fresh, Idole d´Armani, Dior addict.

Favoritparfymen av ovanstående: Armanin o clean

Deodorant: Rexona,den rosa

Rutiner eller liknande du vill ändra på: skräpmatssug o för mycket vin. Behöver träning o kanske en broccoli haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback