Det var fredagsmyyyys..

Trött o grå var jag igår. Sen kom Sara med den briljanta idén om onlinepizza.. Åhhhh den var alldeles utsökt min vesuvio med hamburgedressing!! Vi kollade Lets dance o det vat skönt. Men vad har de på sig förnått??? Chockad av halva klänningar o glittertrikåer på männen.

Sara var i sitt esse så när Gudrun träder fram så:

"Vad läskig hon såg ut!!"
"Va?"
"Ja, hon ser läskig ut utan glasögon!"



Victoria Svensson fick det inte heller lätt:

"Ser ut som tarzan"
"ne vadå, hon är väl jane isåfal"
"ne men HON ser ju ut som tarzan!!"


Nu sitter jag o äter frukost. Ska snart dra mej ner mot stan en sväng o gå på systemet. Ikväll blir det fest o det ska bli roligt:-)

Förresten så fyller jag år imorgon, därför kan jag fira lite extra kl tolv inatt wheyy!

Ha ren bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback