Boom booom pow..

Ahaja... Såg Victoria secret fashion show igen, såååå himla bra som alltid! Var mycket bra med the black eyed peas i bakgrunden. Älskar att kolla på detta, de är sååå fina o så är det kul o se alla kreationer de har på sej.

Model Doutzen Kroes attends the Victoria's Secret fashion show at The Armory on November 19, 2009 in New York City.



Jaha...Varför kollar jag på fashion show som jag redan har sett när det finns annat att göra. DET kan man fråga sej... Vi har tenta nästa fredag så det vore bra o återuppliva ngra minnen från föreläsningarna. Imorn ska jag köra, sa jag igår. Idag har jag inte kört nåt annat än tvn. Gäller bara o sätta igång så tar det inte emot sen!

Nu ska jag duscha o fixa mej lite o kl 15 bär det av till skolan för föreläsning.

Ha det bra hajjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback