Battlefield..

Allt gick bra igår men när klockan är fem i halv åtta så kommer vi på ett problem...JO, att vi inte har internet i rummet o inte kan ha spotifymusik. Stod en gammal radio på plats så vi fick höra på East FM hela kvällen haha..

Jag hade en mycket trevlig kväll med tårta, vin o mycket folk.

Åkte ner på stan o jag gjorde en tour de Ågatan o besökte nog de flesta ställen. Jag hade rooolgitt tack tack allihop.

Imorse kl elva var det dags att städa,gick ganska snabbt o efteråt tog jag o Sara en promme för att inte verka vara värdelösa en dag som denna. Vi åt bland annat korv med bröd på torget, kände oss uttittade o väldigt onormala.


HAJ HAJ


Sara o Emilie innan vi drabbades av stressattacken.


Kram på dej min korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback