2010..

Nytt år!!

Jobbade till fem igår o skyndade mej hem fölr dusch innan jag begav mig ner mot stan igen.e. Min första anhalt var Lina, vi fixade oss o var inte alls streslsade. Men plötsligt var vi nästan sena o fick russshha mot Platå. Blev middagsbuffé där med banken. Några höll tal på fin dialekt o andra gick loss på maten. Jag var MEST missnöjd över min dåliga matkapacitet, buffé är inte min grej för jag blir mätt efter en portion.

Sen gick vi upp till westcoast alias westman där vi körde på ett tag. Coctailglas kan vara den sämsta uppfinningen, går inte o hålla lkvar vätskan i glaset!! Firade tolvslaget på Platå o resten av kvällen där blev mycket lyckad med mycket dans :)

Hade tur o hittade en taxi hem men somnade INTE gott. Det är nån alkohol som stör min sömn extremt mycket..Har ännu inte listat ut vad.. anar att det är mixen av olika saker. Jag somnar bäre om jag håller mej till en. Därför har jag sovit nästan hela dagen,till fyra närmare bestämt.

Nyss varit på donken med Lina o käkat meal..MUuuummsss. Hämtade mina grejer från igår också o nu är jag hemma igen. Ska mysa i soffan ikväll för imorgon väntar jobb (iofs hade jag inte velat gå ut idag även om ja inte skulle jobba.),mitt sista pass. Lurar lite på vad jag ska bjuda på..Är ingen mästerkock så får väl bli nån Frödinge eller så.

Nu kommer lite försenade kort från juldagen o gårdagen med

Jag juldag


Emelie juldag


Felly juldag


Posen. Detta är den enda bild ni får se från vår fotosession hos Lina. Jag var grå på bilderna o benen blinkade vitt


Nyår - motvillig

Men sen ställde hon upp!!


Till skillnad från dessa motvilliga män!!


Glada o ett pojkband


Värden Westcoast


En som ville va me på bild va Johan!!


Sen blev alla kort suddiga








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är;)

2010-01-02 @ 12:51:59
Postat av: marielle

Gott nytt år sara!!!! =D Hoppas allt är bra med dig! Verkar som du haft det trevligt över jul och nyår iaf, trots allt jobb. Men det var sista dagen idag va?? Gött! :) Ha det fint så ses vi om drygt en vecka!! Puss o kram



Ps. Åh vilken fin klänning hon Lina hade på ett kort!! Ds.

2010-01-02 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback