11 to 20..

Jobbade jag mitt sista pass.

Jag bjöd på daimtårta med apelsinsmak. Har ju aldrig varit nån mästerkock så jag handlade den på Hemköp. Trodde inte jag skulle bli emotionell, men när klockan slog åtta o det var dags för kramar så blev jag allt lite känslosam. Jag har endå trivts väldigt bra där o träffat hur roliga människor som helst!! Men nu känns det endå väldigt, väldigt skönt. 
 
Till middag blev det lasagne och champis..Det är ett riktigt mormor-minne jag har. Alltid när man kom till mormor så hade hon drickor i kylen, alltid champis. Minns att jag som liten tyckte att det smakade väldigt konstigt. Men nu var det väldigt gott.

Kom nyss på ett nyårslöfte. Som ung var jag lite akrobatisk av mej o jgillade att stå på huvudet i soffan o trixa. Jag gick dessutom i trupp gymnasitik i några år. Så för att återuppleva gamla minnen: Jag ska lära mig att hjula och stå på händer igen. Borde väl inte ta så jättelång tid at lära sig det. Frågan är bara var jag ska träna. Gymmet känns lite fel o kasta upp benen i luften. Har aldrig sett nån gå på händer där. Men jag kan väl skapa en trend.

Ingen lördagskänsla alls, tror nyåret sitter i. Därför ska jag mysa med en god bok,nämligen Gynnings Ego woman, hon är både extremt snygg och spacad.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback