Sovmorgon!

Gick upp alldeles nyss, sweeet med en sovmorgon !!! Har nämligen gått upp 7/7.30 varje dag i fjällen då jag levde med de mest morgonpigga kvinnorna jag mött. Kände mej som en arg 16åring o ville få sova till 9 åtminstone. En dag fick jag tillochmed för mej att jag inte skulle med o åka skidor bara för att jag ville sova. Tur att jag kom på andra, klokare tankar haha.

Ska till skolan kl 12. Konstigt tid att börja en föreläsning, vet ju liksom inte om man ska äta innan eller efter..

Efteråt ska jag nog träna o shape up rejält o ta tag i läsningen o leta artiklar till grupparbetet.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Johannis

Din lilla tröttis! Hedbanga ni nått på HC då?? pussis

2010-02-03 @ 08:39:01
Postat av: Johanna

förstår att det var skönt!! Jag är lite sugen på att besöka linkis, har du nån helg du inte har så mkt för dig och tid med en percy?=)

2010-02-03 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback