Socker..

Varit på uni från 10 till 17. Som sagt hundra gånger tidigare är jag inte van med så långa dagar där o blir trött på en gång. Detta leder till en ond cirkel av diverse sötsaker: bullar från pressbyrån och ahlgrens lakritsbilar (som var enastående!!).

Efteråt blev det kvällsfika med lina o jag fortsatte i socker-cirkeln. Fräcka fröken is the place to be for me, där finns alla goda sockersaker man kan tänka sej o idag blev det kladdkaka:D

Sen funderade vi på vin o Platå men verkligheten kom ifatt o jag ska upp o skriva om skatter imorgonbitti. Imorn väntar även jobb, det ska bli roligt! O en tur på stan.Måste boka frisörtid, ser ut som en pingstvän i håret. Menar ju inte att dom är fula i håret men jag måste liksom ha knut hela tiden för att det är slitet och fult o bara hänger annars.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha som en pingstvän, roligaste ordet jag har hört angående ett hår! ;)

2010-02-11 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback